• DNI ADAPTACYJNE

          • Od wtorku 16 sierpnia do piątku 26 sierpnia odbyły się dni adaptacyjne w przedszkolu. Dzieci szybko przyzwyczaiły się do nowego miejsca. Z chęcią uczestniczyły w grach i zabawach integracyjnych.

            Celem zajęć adaptacyjnych jest ułatwienie dzieciom bezstresowego wkroczenia w świat grupy przedszkolnej.

            Podczas zajęć dzieci poznają przedszkole, plac zabaw i otoczenie szkoły. Zapoznają się z nauczycielkami, pracownikami szkoły,nowymi koleżankami i kolegami z grupy. Uczestniczą w zabawach integracyjnych oraz w zajęciach ruchowych, muzycznych i plastycznych w sali i na terenie placu szkolnego.

            Pragniemy, aby wszystkie dzieci z uśmiechem, bez stresu i płaczu, z radością i chęcią do nas przychodziły.

          • OSTATNI DZIEŃ PÓŁKOLONII

          • Wszystko co dobre szybko się kończy! Dwa tygodnie półkolonii spędziliśmy bardzo aktywnie, był to czas beztroskiej zabawy, atrakcyjnych wycieczek, a przede wszystkim możliwość bycia razem. Ostatni dzień zabaw, piątek 5 sierpnia, umilili Nam animatorzy, którzy zadbali, aby tegoroczne półkolonie zostały nie tylko w pamięci, ale również w Naszym wyglądzie. Były tatuaże, kolorowe włosy i pomalowane buźki.

            Ogromna szkoda,że to już koniec. Do zobaczenia za rok!

          • Z WIZYTĄ W SEJMIE RP

          • Klasa ósma i obie klasy siódme odwiedziły dziś Sejm RP. Po krótkim zwiedzaniu budynku znaleźliśmy się na sali obrad plenarnych i mieliśmy szczęście uczestniczyć w otwarciu 57. Posiedzenia Sejmu RP.

            Na zakończenie wizyty w stolicy odwiedziliśmy Świątynię Opatrzności Bożej.

        • "Lekcja wrażliwości"
          • "Lekcja wrażliwości"

          •  

             

             

            22 marca gościliśmy niezwykłego, młodego człowieka, pana Mateusza Pawłowskiego, który jest osobą niewidomą od urodzenia. Pan Mateusz przyjechał do nas z Warszawy, by poprowadzić wyjątkowe zajęcia i udowodnić, że „chcieć oznacza móc”. Nasz gość każdego dnia pokonuje wiele trudności, lecz to nie zniechęca go do realizowania własnych pasji i rozwijania zainteresowań.

                        Pan Mateusz przybył z misją uświadamiania nas, że choć światy osób widzących i niewidzących nieco różnią się, to wszyscy ludzie mają podobne potrzeby. Osoby niewidome są zaradne i w wielu sytuacjach samodzielne, ale nie każdy z nas wie, że zwyczajne gesty, niewymagające od nas wielkiego trudu, mogłyby ułatwić wiele czynności osobom niewidomym i niedowidzącym.  Prostym przykładem jest niepozostawianie hulajnóg elektrycznych na środku chodników miejskich.  Gdy widzimy osobę niewidomą, nie bójmy się spytać, czy potrzebna jest pomoc. Nie bójmy się podać numeru nadjeżdżającego autobusu czy ceny produktu w sklepie.  Komunikacja z osobami niewidomymi może usprawnić ich codzienne funkcjonowanie, a często ochronić zdrowie, a nawet życie. Dobrze jest też wiedzieć, że pies asystujący został specjalnie wyszkolony, by służyć osobie niewidomej, zatem nie można go rozpraszać, głaskać i wołać podczas pracy.

            Uczniowie klas II, VIIa i VIIb, którzy uczestniczyli w spotkaniu, zapewne byli pod wrażeniem zaradności, otwartości i życzliwości pana Mateusza. Zadawali wiele interesujących i mądrych pytań, na które nasz gość chętnie udzielał odpowiedzi. Na pewno imponujące okazały się informacje, że pan Mateusz jest aktywnym internautą tworzącym strony internetowe. Świetnie opanował obsługę wielu urządzeń elektronicznych. Ponadto porusza się ze swoim psem po całej Polsce oraz angażuje się w akcje charytatywne. Wielokrotnie był gościem programów telewizyjnych i radiowych.

                        Spotkanie z panem Mateuszem było dla nas niezwykłą, wzruszającą przygodą, którą na pewno zapamiętamy. Na pamiątkę tej niepowtarzalnej lekcji każdy z uczniów otrzymał kartkę ze swoim imieniem zapisanym alfabetem Braille'a.

             

        • Ciemno wszędzie, głucho wszędzie. Co to będzie, co to będzie?
          • Ciemno wszędzie, głucho wszędzie. Co to będzie, co to będzie?

          •  

             

             

            Szukając sposobu na niezapomniane spotkanie z lekturą, uczniowie klasy VIIb wraz z wychowawczynią zorganizowali wieczorne czytanie II części Dziadów. Niecodzienne czytanie odbyło się w scenerii zapalonych świec, by móc przez chwilę poczuć w sali lekcyjnej aurę mroczności i tajemniczości. Jadło na stole oraz kilka rekwizytów kojarzonych ze słowiańskim obrzędem dziadów pozwoliło przybliżyć nastrój cmentarnej kaplicy, w której Adam Mickiewicz umiejscowił wydarzenia dramatu.

            Sceny wzywania czyśćcowych dusz są centralnym motywem Dziadów. Ludzie zgromadzeni w kaplicy pragną ulżyć w cierpieniu pojawiającym się duchom zmarłych. W zamian duchy przynoszą żyjącym wyraźne przestrogi i przesłania moralne wyciągnięte z własnych  doświadczeń życiowych. Ukazana moralność ludowa sugeruje powinność kierowania się w życiu uczciwością i szacunkiem do innych, a surowość tejże moralności polega na przekonaniu, że nie ma winy bez kary. Każdy popełniony względem drugiego człowieka haniebny czyn niesie za sobą przykre konsekwencje.

            Siódmoklasiści wspaniale wcielili się w swoje role, nie tylko przywdziewając stosowne stroje, ale przede wszystkim poddając tekst ciekawej interpretacji. Może dzięki temu spotkaniu uczniowie nie będą kojarzyli Dziadów z trudną i nudną lekturą. Miejmy nadzieję, że zapadną im w pamięć ważne przesłania utworu i  dawne ludowe obrzędy, z których tradycji czerpiemy do dziś.

        • Zbiórka elektrośmieci
          • Zbiórka elektrośmieci

          •  

             

             

            Drodzy uczniowie i rodzice !!!

            Nasza szkoła przystąpiła do projektu  “Wszystkie dzieci zbierają elektrośmieci”.
            Celem akcji jest podniesienie świadomości ekologicznej wśród dzieci i młodzieży, oraz zwrócenie uwagi na prawidłowe zagospodarowanie odpadami.

            W zamian za przyniesiony zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny szkoła otrzyma   bon, który wykorzysta na nagrody rzeczowe w postaci sprzętu sportowego lub materiałów biurowych. Jedynym warunkiem jest mobilizacja do działania, porządki domowe i chęci!

            Do akcji szkolnej mogą przyłączyć się również firmy i instytucje, które oddadzą zużyty sprzęt na rzecz wybranej szkoły. 

            ,,Im więcej sprzętu uzbieramy, tym wyższy bon otrzymamy!!!’’

             

            Operatorem Akcji jest Green Office Ecologic Spółka z o.o. 

            Siedziba Spółki - Warszawa 00-074, ul. Trębacka 4

            Kontakt telefoniczny: 669-482-511 ;  83 341 75 94 wew. 23;  w godz. 8:00 - 16:00

            e-mail: eko.szkoly@greenoffice.co / www.dzieci-zbieraja-elektrosmieci.pl

            ZBIERAMY: KOMPUTERY, DRUKARKI, MONITORY, TELEFONY, SPRZĘT RTV I AGD, BATERIE, AKUMULATORY, KABLE, TUSZE ATRAMENTOWE, ITP

            NIE ODBIERAMY TONERÓW  I ŚWIETLÓWEK

             

            Partnerami akcji są:

             

            Termin Akcji: 15-19.02.2022 r.

            Miejsce Akcji: plac szkolny ( przy pojemnikach na odpady)

        • Akademia Mocy- dzień pełen eksperymentów w naszej szkole
          • Akademia Mocy- dzień pełen eksperymentów w naszej szkole

          •  

             

            Dnia 22.09.2021 Szkołę Podstawową im. Stefana Czarnieckiego w Rozniszewie odwiedziła Akademia Mocy.

            Organizatorem wydarzenia było PSE, które w ramach budowy linii 400 kV Kozienice – Miłosna zaplanowało szereg działań edukacyjnych. Projektem zostały objęte wybrane szkoły zlokalizowane na trasie zaplanowanej inwestycji.

            Celem Akademii Mocy było zaznajomienie uczniów klas 7 i 8 szkół podstawowych z takimi pojęciami i zagadnieniami, jak: prąd elektryczny, energia, energetyka, przesył prądu na duże odległości, bezpieczeństwo oraz podzielenie się różnymi ciekawostkami związanymi z prądem. Aby przekazywana wiedza miała jak najbardziej atrakcyjną i nowoczesną formę dla uczniów, zostało przygotowanych wiele widowiskowych eksperymentów. Uczestnicy zajęć mogli m.in. przy użyciu generatora Van De Graffa wytworzyć pioruny, zbadać, czym jest plazma, uruchomić świetlówki bez podłączenia do gniazdka, sprawdzić pobór mocy poszczególnych urządzeń oraz natężenie pola elektromagnetycznego, a w wielkiej klatce Faradaya przekonać się, jak uchronić się przed burzą.

            Głównym zadaniem uczniów było doprowadzenie prądu do miasta. W tym celu, na zaprojektowanej specjalnie makiecie, musieli poprowadzić linię wysokich napięć od elektrowni do miasta. Dowiedzieli się dzięki temu, w jaki sposób prąd trafia do ich domów oraz jaką rolę odgrywają w tym linie przesyłowe najwyższych napięć i stacje elektroenergetyczne, m.in. te, które są budowane w okolicy miejsca ich zamieszkania.

            Za pomocą specjalnych mierników uczniowie mogli też porównać natężenie pól elektrycznych i magnetycznych wytwarzanych przez sprzęt użytku domowego z tym wytwarzanym przez linie elektryczne. Uczniowie z ciekawością odkryli, że natężenie wytwarzane przez monitor komputerowy jest wyższe niż to, które występuje 50 m od linii najwyższych napięć.

            Znając potrzeby i charakterystykę grupy docelowej PSE postawiło na dynamiczną, nowoczesną formę przekazu. Akcję poprowadziły dwie nietypowe postacie: Nikola Tesla i fikcyjna postać -PowerMan. Nikola Tesla, zgodnie ze swoim naukowym usposobieniem, wciągał uczniów w ciekawą dyskusję, aby wspólnie z nimi zrozumieć zachodzące zjawiska. PowerMan natomiast w humorystyczny sposób wprowadzał uczniów w najróżniejsze doświadczenia, których finałem było doprowadzenie prądu elektrycznego do miasta.

            Cała akcja przypomniała nam skąd prąd bierze się w naszych gniazdkach oraz jak wiele pracy wkładane jest w to, abyśmy mogli bez przeszkód z niego korzystać w naszych domach. Ponadto pomogła w innowacyjny sposób, wykorzystując nowoczesne metody i techniki utrwalić i przypomnieć uczniom ważne pojęcia z fizyki, biologii i geografii, związane z energią elektryczną i energetyką.

             

          • Zaczynamy nowy rok szkolny!

          •  

             

            Szanowni Państwo, Drodzy Uczniowie,

             

            Nowy rok szkolny, pełni nadziei na normalny tj. stacjonarny  tryb nauki, rozpoczniemy w środę 1 września mszą św. o godz. 9.00 w kościele parafialnym.

            We mszy będzie uczestniczył poczet sztandarowy ze sztandarem szkoły.

             

            Po mszy o godzinie 10.00 w szkole odbędą się pierwsze spotkania uczniów ze swoimi wychowawcami.

            Uczniów, Rodziców, Nauczycieli obowiązują podstawowe zasady związane z zachowaniem bezpieczeństwa związanego z zagrożeniem epidemicznym.

            Przy wejściu do szkoły należy bezwzględnie zdezynfekować ręce, obowiązkowo zasłonić usta i nos.

            Ze względu na dużą ilość osób, w kościele podczas mszy i w szkole, będzie w tym dniu OBOWIĄZEK NOSZENIE MASECZEK oraz zachowywania odpowiedniego DYSTANSU SPOŁECZNEGO.

             

            Wejście do budynku szkoły:

            Dzieci przedszkolne i uczniowie klasy VIII wchodzą nowym wejściem w dobudowanej części budynku szkoły.

             

            Uczniowie klas I-III i VI wchodzą głównym wejściem, a uczniowie klas: IV-V, VIIA i VIIB

            korzystają z wejścia od strony dziedzińca szkolnego.

             

            Prosimy, aby z dziećmi z oddziałów przedszkolnych oraz z uczniami z klas: I-VIII weszła do szkoły tylko jedna osoba dorosła.

             

            Uczniowie poszczególnych klas spotkają się o godzinie 10.00 z wychowawcami w salach lekcyjnych zgodnie z ustalonym przydziałem:

             

            3- i 4-latki sala gimnastyczna spotkanie z p. Ewą Kościelnik i p. Justyną Słomską

            5-i 6-latki sala nr 20 ( na parterze w nowym budynku) spotkanie z p. Grażyną Jakóbczak

            klasa I ( sala nr 8- parter ) spotkanie z wychowawczynią p. Iwoną Dymek,

            klasa II ( sala nr 3-parter ) spotkanie z wychowawczynią p. Janiną Kurasiewicz

            klasa III ( sala nr 9- parter ) spotkanie z wychowawczynią p. Mariolą Cholewą,

             

            klasa IV ( sala nr 19-piętro ) spotkanie z wychowawczynią p. Małgorzatą Kościńską,

            klasa V ( sala nr 14-piętro ) spotkanie z wychowawczynią p. Anną Owczarczyk,

            klasa VI ( sala nr 4 -parter) spotkanie z wychowawcą p. Leszkiem Owczarczykiem,

            klasa VII A ( sala nr 13-piętro) spotkanie z wychowawczynią p. Bogumiłą Piętek,

            klasa VII B ( sala nr 10-piętro ) spotkanie z wychowawczynią p. Agatą Janowską-Wachnik,

            klasa VIII ( sala nr 22, na piętrze ) spotkanie z wychowawcą p. Tomaszem Dymkiem

             

            W czasie spotkań z wychowawcami uczniowie otrzymają podręczniki i zeszyty ćwiczeń. Przekazane zostaną także ważne informacje dotyczące organizacji pracy szkoły w nowym roku szkolnym.

            Będzie nam miło jeśli uczniowie w tym dniu będą ubrani odświętnie.

             

            Zapraszamy.

        • Elektryzujące spotkanie
          • Elektryzujące spotkanie

          •  

             

            Gdy nasi ósmoklasiści kierowali swe kroki ku szkole, by zmierzyć się z egzaminem zwieńczającym naukę w szkole podstawowej, ich koleżanki i koledzy z klas szóstych uczestniczyli w spotkaniu online z Marcinem Koziołem – autorem powieści Skrzynia Władcy Piorunów. Niewątpliwie jedni i drudzy doświadczali niezapomnianych emocji, przy czym szóstoklasiści, jak można się domyślić, zdecydowanie przyjemniejszych. 

            Godzinne spotkanie z pisarzem wystarczyło, by w błyskotliwy sposób wrócić do głównych wątków utworu stanowiącego lekturę uzupełniającą szóstoklasistów. Podczas omawiania powieści z autorem uczniowi zadawali wiele pytań, np. skąd autor zaczerpnął pomysł na głównych bohaterów. Niepełnosprawna dziewczynka poruszająca się na wózku inwalidzkim nieczęsto staje się detektywem, i co trzeba podkreślić, skutecznym detektywem! Niemniej interesująca jest postać Toma, który posiada nadzwyczajne zdolności synestezji, i w końcu labradora przywołującego wspomnienia z poprzednich żyć. Spotkanie z Marcinem Koziołem było doskonałą okazją, by poznać kulisy powstania książki i uzyskać odpowiedzi na powyższe pytania. Trzeba przyznać, że nasi uczniowie wykazali się bardzo dobrą znajomością książki, co sprawiło autorowi radość. 

            Książka Marcina Kozioła posiada nie tylko wątek detektywistyczny, ale też przytacza fakty z życia wybitnego wynalazcy Nikoli Tesli. Ten genialny naukowiec jest autorem około trzystu wynalazków, spośród których do najważniejszych należy odkrycie i zastosowanie prądu zmiennego. Jak się okazuje, w następnej książce Marcina Kozioła z serii Detektywi na kółkach, którego pierwszą część stanowi Skrzynia Władcy Piorunów, możemy poznać inną, znaną, nietuzinkową postać, więc na pewno warto sięgnąć po tę pozycję czytelniczą.  

            Spotkanie online z pisarzem było ciekawe, momentami wzruszające, a nawet elektryzujące (za prawą kuli Tesli). Na pewno na długo zapadnie nam w pamięć. Ci, którzy chcieliby obserwować twórczość autora, mogą śledzić funpage Fundacji ABCXXI - Cała Polska Czyta Dzieciom albo odwiedzić stronę pisarza: marcinkoziol.com . 

             

        • Międzynarodowy Dzień Języka Ojczystego
          • Międzynarodowy Dzień Języka Ojczystego

          • 21 lutego obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Języka Ojczystego. Dzień ten w wymiarze globalnym traktowany jest jako chwila refleksji nad różnorodnością językową świata. Jest też okazją do zwrócenia uwagi na języki zagrożone i ginące. Zgodnie z danymi ONZ od roku 1950 zanikło aż 250 języków! Ciekawe słowa i zwroty odchodzą w zapomnienie, ponieważ zastępuje się je łatwiej brzmiącymi zapożyczeniami, przez co języki ubożeją, a nawet giną. 

            Święto języka ojczystego zostało ustanowione przez UNESCO w 1999 roku. Dla każdego narodu ten dzień jest dobrą okazją do uświadomienia sobie konieczności zadbania o swój język. Zadbać można właściwie w jeden zasadniczy sposób – należy pracować nad poprawną mową i pisownią. Nie każdy uświadamia sobie, że ten cel osiągnąć można m.in. dzięki czytaniu, ponieważ literatura kształtuje i utrwala nasz język. Czytajmy więc i pamiętajmy, że język polski jest skarbnicą naszej historii, kultury oraz doświadczeń narodu. Dzięki językowi budujemy tożsamość narodową. 

            Język polski uważany jest za jeden z języków najtrudniejszych do nauki, obok fińskiego, węgierskiego i chińskiego, dlatego tym bardziej powinniśmy szanować polszczyznę i posługiwać się nią poprawnie. „Poprawność językowa” - pod tak szeroko rozumianym hasłem szóstoklasiści postanowili zaakcentować Dzień Języka Ojczystego, wykonując plakaty wskazujące najczęściej popełniane błędy językowe oraz zachęcające do szanowania rodzimego języka. Nie zapominajmy, że język polski, choć trudny, jest bardzo piękny. Zróbmy więc wszystko, by zachować to nasze bogactwo kulturowe w postaci bezbłędnej polszczyzny. 

             

             

        • "Tusz do paki"
          • "Tusz do paki"

          •  

             

            Nasza szkoła przystąpiła właśnie do akcji ekologicznej TUSZ DO PAKI, której beneficjentem jest Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami. Zadaniem uczniów jest przyniesienie do szkoły zużytych tuszów z drukarek atramentowych (tzw. kartridży) i wrzucenie ich do przygotowanych kartonów. Zebrane w ten sposób odpady zostaną przekazane do recyklingu, a uzyskane środki finansowe pozwolą na zakup karmy dla zwierzaków ze schronisk. Im więcej tuszów zbierzemy, tym więcej karmy trafi do ich misek.

            Dlaczego uważamy, że warto wziąć udział w tej akcji? Po pierwsze chronimy środowisko przed zanieczyszczeniami i przyczyniamy się do zmniejszania wysypisk śmieci. Po drugie realnie wpływamy na zmniejszenie zużycia surowców nieodnawialnych (np. ropy naftowej). Po trzecie pozbywamy się kłopotliwego odpadu, którego nie można wrzucać do zwykłego śmietnika. Po czwarte zmniejszamy ilość energochłonnych procesów produkcyjnych. Po piąte przyłączamy się do akcji dokarmiania zwierząt w schroniskach, która w naszej szkole ma już kilkuletnią tradycję. I wreszcie po szóste uczymy się postaw proekologicznych i empatii.

            Jeżeli masz w domu drukarkę atramentową lub ma ją ktoś z Twojej rodziny lub znajomych, przynieś zużyty kartridż do szkoły. Uwaga: kartridż atramentowy, a nie toner z drukarki laserowej!


        • Walentynki online
          • Walentynki online

          •  

             

            Tradycja walentynkowa w naszej szkole nakazywała umieszczenie skrzynki na Walentynki. Każdy mógł do niej wrzucić swoją karteczkę czy kartkę pomysłowo ozdobioną, zawierającą życzenia dla bliskiej osoby lub po prostu dla kogoś, kogo się lubi. Czasy pandemii uniemożliwiły tę formę świętowania Walentynek. Jednak zdalne nauczanie pokazało nam całkiem sporo sposobów na zrobienie tego online.

            Rada Uczniów i jej opiekunka, pani Ania Chołuj, zrobili to za pomocą popularnej i często wykorzystywanej przy zdalnym nauczaniu aplikacji Padlet. Za pośrednictwem Teams’ów przewodniczący samorządów klasowych przekazali swoim koleżankom i kolegom link do naszego, szkolnego Walentynkowego Padleta, gdzie każdy może zamieścić swoje życzenia. Pojawiło się ich już tam całkiem sporo, a myślimy, że będzie ich coraz więcej – Walentynki dopiero jutro!

             

        • Bal karnawałowy u przedszkolaków
          • Bal karnawałowy u przedszkolaków

          •  

             

            W czasie karnawału odbywają się bale i u nas również taki bal się odbył. W tłusty czwartek, 11 lutego dzieci z oddziałów przedszkolnych zamieniły się w piękne księżniczki, kolorowe motylki, groźne smoki oraz w dzielnych strażaków i policjantów. Tradycyjnie musiało też być przedstawienie. I było. Spektakl pt. „Czerwony Kapturek” przygotowały i przedstawiły, zaskoczonym dzieciom nauczycielki edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej.

            Po przedstawieniu przyszedł czas na zabawę, którą poprowadzili uczniowie klasy trzeciej. W pięknie udekorowanych przez rodziców salach rozpoczął się bal. Najpierw przedszkolaki zaprezentowały swoje fantastyczne stroje podczas pokazu mody balowej na czerwonym dywanie. Potem były zabawy integracyjne i oczywiście dyskoteka. Nie zabrakło także słodkiego poczęstunku, przygotowanego przez rodziców. Wszyscy świetnie się bawili!

             

        • Akademia Bezpiecznego Puchatka
          • Akademia Bezpiecznego Puchatka

          •  

             

            Tak jak w latach poprzednich, tak i w tym nietypowym roku szkolnym nie zabrakło naszych pierwszoklasistów w kolejnej, dwunastej już edycji akcji Akademia Bezpiecznego Puchatka.  

            Akademia Bezpiecznego Puchatka to ogólnopolski program edukacyjny skierowany do uczniów klas pierwszych szkół podstawowych obejmujący tematykę związaną z bezpieczeństwem dzieci w czterech sferach: na drodze, w domu, w szkole oraz w Internecie. W programie każdego roku uczestniczy ponad 200 000 dzieci i niemal 13 000 nauczycieli z prawie 10 000 szkół podstawowych. Do tej pory łącznie wzięło w nim udział ponad 2,5 mln uczniów.  

            Po przeprowadzonych w szkole zajęciach dzieci wzięły udział w Ogólnopolskim Teście Bezpieczeństwa. Zawierał on 10 pytań, na które musieli odpowiedzieć i nasi pierwszoklasiści. 

            Właśnie otrzymaliśmy certyfikat uczestnictwa w XII edycji programu wraz z życzeniami sukcesów w dalszej edukacji w zakresie bezpieczeństwa oraz zaproszenie do udziału w kolejnej edycji Akademii Bezpiecznego Puchatka. Pewnie skorzystamy!

             

        • Jesteśmy "Szkołą w Chmurze"!!!
          • Jesteśmy "Szkołą w Chmurze"!!!

          •  

             

            Miło nam donieść, że nasza placówka otrzymała tytuł “Szkoła w Chmurze Microsoft”. Certyfikat pozwalający na używanie tej nazwy wraz z serdecznymi gratulacjami otrzymaliśmy od firmy Microsoft. 

            Tytuł jest przyznawany szkołom bazującym na technologii Microsoft, jednocześnie integrującym nowe modele uczenia się i nauczania oraz sposoby komunikacji i współpracy między nauczycielami, uczniami i rodzicami. Znaleźliśmy się w gronie szkół przygotowujących uczniów do aktywnego i mądrego wykorzystywania technologii w każdym etapie edukacji. 

            Uczniowie i nauczyciele naszej szkoły korzystają z usługi Office 365, w szczególności z aplikacji Teams ułatwiającej prowadzenie nauki w systemie zdalnym. Czujemy się zobowiązani tym tytułem do dalszego podnoszenie naszych kompetencji cyfrowych również w przyszłości i w nauczaniu stacjonarnym, do którego mamy nadzieję rychło powrócić. 

            Oto otrzymany od Microsoftu dyplom.

            W naszej szkole wkrótce zawiśnie błękitna tablica “Szkoła w Chmurze Microsoft”. Dziękujemy!

             

        • Wreszcie zima!
          • Wreszcie zima!

          •  

             

            W końcu mamy prawdziwą zimę! Aura była przepiękna, dlatego lekcje wychowania fizycznego w klasie II i III odbyły się na świeżym powietrzu . Uczniowie nie mogli odmówić sobie tej przyjemności i wykorzystali długo wyczekiwany śnieg do zabaw. Powstały piękne bałwany i duże kule, które z wielkim poświęceniem dzieci toczyły, nie zabrakło jazdy na sankach i rzucania śnieżkami.

            Uczniowie nie zapomnieli o ptakach i wywiesili dla nich pokarm w naszym szkolnym parku.

            Wszyscy bawili się wspaniale i żałowali że lekcja trwa tylko 45 minut.